.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در نشست با استاندار و مسولان كارگري اعلام كرد:
كارگران از برخي سوء مديريتها ناراضي هستند
شمال نيوز-رئيس كانون هماهنگي شوراهاي اسلامي كار مازندران گفت:متاسفانه کارگران از برخی سوء مدیریت ها در تعدادی از واحدهای تولیدی استان گله مند هستند.

به گزارش خبرنگار شمال نيوز-علی بابایی کارنامی رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار مازندران در  نشست استاندار مازندران با تشكلهاي كارگري و كارفرمايي و بازنشتگي مازندران با اشاره به اینکه مشکلات حوزه کارگری با هم افزایی مسئولان به توفیقاتی  خواهد رسید، اظهار داشت: متاسفانه کارگران از برخی سوء مدیریت ها در تعدادی از واحدهای تولیدی استان گله مند هستند.

عضو شورای عالی اشتغال یادآور شد:  بخش اعظمی از مدیران واحدهای تولیدی در حوزه تشخیص و اداره بنگاه اقتصادی خود ناتوان و بی اطلاع هستند و هيچ انگيزه اي براي حفظ بنگاه اقتصادي خود ندارند که این مهم زمینه ورشکستگی و بیکاری کارگران واحدهای کارگری را فراهم می آورد.

وی با بیان اینکه با کار و تلاش می‌توان نقش اساسی در تولید ملی ایفا کرد، ادامه داد:‌ تعامل تشکل‌های کارگری در استان باید جدی گرفته شود.

بابایی‌کارنامه با اشاره به اينكه برگزاری جلسات تخصصی، مسائل کارگری استان مورد توجه جدی قرار گیرد، گفت: باید با ایجاد فضای همدلی و هم‌افزایی بتوانیم توفیقاتی را در سطح استان به نفع کار، تولید، کارگر و سرمایه ایرانی به دست آوریم.

عضو شورای عالی اشتغال کشور با بیان اینکه مسئولان به مسائل اشراف دارند، متذکر شد:‌ گزارش‌هایی که از پایین به مديران بالا دستي می‌رود، بخشی از آن عملیاتی نمی‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه برخی بنگاه‌های اقتصادی از فضای موجود سوء استفاده می‌کنند، عنوان کرد:‌ این افراد فضای بخش خصوصی را خدشه‌دار می‌کنند.

بابایی‌کارنامه در ادامه خاطرنشان کرد:‌ اصرار داریم شورای تشکل‌ها در استان به صورت مستمر تشکیل شود. همچنین‌ کارگران استان را دعوت می‌کنیم در راستای تحقق عملی شعار رهبری، پای کار بیایند.

وی با بیان اینکه در بحث نساجی،از اینکه نماینده کارگران هستم، شرمنده كارگران هستم اما نمی‌توانم حرفی بزنم، چون خلاء قانون است اذعان داشت: ‌اما گواه می‌دهم استاندار مازندران با همه مشغله‌ای که دارد برای تحقق حقوق کارگران نساجی تلاش می‌کند اما خلا قانونی وجود دارد.

بابایی‌کارنامه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد:‌ برطرف کردن مشکلات نساجی نیازمند خرد جمعی است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.